Түгээмэл асуулт хариулт
Шинээр данс нээлгэхэд TDB Online үйлчилгээнд хэрхэн нэмэх вэ?
Харилцагч өөрөө шинээр данс нээсэн тохиолдолд автоматаар нэмэгдэнэ. Автоматаар нэмэгдээгүй тохиолдолд “Дансны тохиргоо” хэсэгт нэвтрэн өөрөө нэмэх боломжтой.
Салбарт хандаж шинээр нээлгэсэн данс нь TDB Online үйлчилгээнд автоматаар нэмэгдэхгүй ба та өөрт ойр байрлах салбарт хандаж эсвэл www.etdbm.mn сайт болон аппликейшнээр нэвтрэн "миний данс" цэсээр дансны тохиргоог сонгон зайнаас дансаа нэмэх боломжтой.
OTP аппликейшнийг гар утсан дээрээ татаж суулгаад хэрхэн тохиргоо хийх вэ?
ОТР аппликейшнээ Playstore болон Аpp Store, AppGallery-с утсандаа татаж суулгаад тохиргоог хийнэ. Уг тохиргоог хийхэд Сериал дугаар болон Идэвхжүүлэх код гэсэн 2 мэдээлэл оруулах хэрэгтэй.
ОТР аппликейшний идэвхжүүлэх код нь: Таны банканд бүртгэлтэй и-мэйл хаяг эсвэл гар утсанд тань мессэжээр ирнэ.
ОТР аппликейшний сериал дугаар нь: Таны тухайн үйлчилгээнд бүртгүүлсэн гэрээн дээр бичигддэг.
Хэрэв сериал дугаараа мартсан бол банканд бүртгэлтэй утас болон и-мэйл хаягаас 1800-1977 дугаарт холбогдох, [email protected] хаягт и-мэйл илгээн авах боломжтой. Та ТиДиБи онлайн үйлчилгээ рүү нэвтэрч ороод хэрэглэгчийн булан хэсгээс идэвхжүүлэх кодоо авах боломжтой.
OTP гэж юу вэ? Яаж ашиглах уу?
ОТР аппликейшн нь нэг удаагийн нууц үг үүсгэгч аппликейшн бөгөөд TDB Online плас үйлчилгээгээр 5 сая төгрөгөөс дээш дүнтэй гүйлгээ хийх үед ашиглагддаг. Гүйлгээ хийх үед ОТР Мобайл гэж гарч ирсэн талбар дээр гар утсан дээр суулгасан ОТР аппликейшнаасаа гүйлгээ хийх нууц үг үүсгэж авна. ОТР-д нэг удаа үүсгэгдэж буй нууц үг нь 36 секундийн хугацаатай.
TDB Online үйлчилгээгээр хэрхэн нэгж худалдан авах вэ?
Та ТиДиБи Онлайн үйлчилгээний “Нүүр – Төлбөр - Нэгж цэнэглэх” цэсэд нэвтэрч Мобиком, Юнител, Скайтел, Жи-мобайл операторуудын аль нэгийг сонгоно. Нэгжийн төрөл, утасны дугаар, төлбөр төлөх данс, гүйлгээний утгыг оруулж мэдээллүүдийг шалган төлбөр хийгдэнэ.
TDB Online үйлчилгээгээр хэрхэн билл төлөх вэ?
Шинээр билл төлбөр бүртгэхдээ “Нүүр – Төлбөр” цэсэд хандан “Билл бүртгэх” товчийг дарснаар билл төлбөрүүдээс сонгон харгалзах мэдээллийг оруулна. Ингэснээр Таны билл төлбөр бүртгэгдэж “Бүртгэсэн билл төлбөр”-ийн жагсаалтад нэмэгдэнэ. “Бүртгэсэн билл төлбөр” цэсээс өөрийн төлөх билл төлбөрийг сонгон гүйлгээний дүн, шилжүүлэх дансыг сонгож “Үргэлжлүүлэх” товчийг дарснаар таны билл төлбөр төлөгдөж и-баримт нь таны бүртгэлтэй и-мэйл хаягаар илгээгдэнэ.
Картгүйгээр хэрхэн бэлэн мөнгө авах вэ?
Та ТиДиБи Онлайн үйлчилгээний “Бэлэн мөнгө авах ” цэсээр нэвтэрч гүйлгээний дүн оруулан гарсан QR кодоо АТМ дээрх бэлэн мөнгө хүлээн авах хэсгийн дээд талд байршуулснаар хүлээн авах боломжтой байна.
Гүйлгээ хийхэд "Энэ гүйлгээг хийх боломжгүй байна, банктай холбогдоно уу" гэсэн алдаа гарахад хэрхэн гүйлгээ хийх вэ?
Та манай банкны төв лавлах утас 1800-1977 /гадаадаас 70161988/ дугаарт болон бүртгэлтэй и-мэйл хаягаар [email protected] хаягт хандан мэдээллээ шалгуулж зөвлөгөө авна уу.
Нэвтрэх нэр болон бүртгэлтэй и-мэйл хаягаа мартсан тул яаж мэдэх вэ?
Хэрэв та TDB Online үйлчилгээний нэвтрэх нэрээ мартсан бол өөрт ойр аль ч салбарт бичиг баримтаа үзүүлэн авах эсвэл банканд бүртгэлтэй гар утасны дугаараасаа манай банкны 1800-1977 лавлах төвтэй холбогдож авах боломжтой.
Хэрэв таны бүртгэлтэй и-мэйл хаяг өөрчлөгдсөн бол өөрт ойр байрлах салбар болон [email protected] хаягт өөрийн и-мэйл хаягнаас и-мэйл хаяг өөрчлөх хүсэлт илгээх шаардлагатай.
TDB Online үйлчилгээнд нэвтэрсний дараа гүйлгээ хийх гэтэл "Танд энэ үйлдлийг хийх эрх олгогдоогүй" байна гэсэн алдаа гарч байна хэрхэн гүйлгээ хийх вэ?
TDB Online үйлчилгээ нь дараах 4 төрлийн багцын сонголттой.
Online – Өдрийн гүйлгээний лимит 5 сая төгрөг
Online Plus - Өдрийн гүйлгээний лимит 50 сая төгрөг
Online Premium - Өдрийн гүйлгээний лимит 500 сая төгрөг
Таныг гүйлгээ хийхэд "Танд энэ үйлдлийг хийх эрх олгогдоогүй байна" гэсэн алдаа гарч байгаа бол та гүйлгээний эрхгүй буюу TDB Online Info багц ашиглаж байна гэсэн үг юм. Тиймээс та гүйлгээ хийх эрхтэй бусад багцуудаас сонгон өөрт ойр байрлах салбарт хандаж бүртгүүлнэ үү.
TDB Online үйлчилгээний нэвтрэх нууц үгээ мартсан бол хэрхэн шинээр авах вэ?
Та TDB Online үйлчилгээний нэвтрэх нууц үгээ мартсан бол "нууц үг шинээр үүсгэх" хэсэгт хандан сэргээн авах боломжтой. Үүний тулд хэрэглэгчийн нэр хэсэгт нэвтрэх нэрээ оруулаад, үйлчилгээнд бүртгэлтэй и-мэйл хаяг болон зурган кодыг оруулаад "үргэлжлүүлэх" товчийг дарна уу.
Дараа нь тухайн цонхоо хаалгүйгээр и-мэйл хаягаар ирсэн идэвхжүүлэх код 6 оронтой тоог оруулан "Сэргээх" товчийг дарснаар таны бүртгэлтэй гар утсанд шинэ нууц үг илгээгдэх болно. Мөн өөрт ойр байрлах салбарт хүчинтэй бичиг баримттай очин сэргээн авах боломжтой.
TDB Online үйлчилгээний нэвтрэх нууц үг блоклогдсон бол хэрхэн блокоо гаргах вэ?
Та банканд бүртгэлтэй утас болон и-мэйл хаягаар 1800-1977 болон /70161988 гадаадаас/ [email protected] хаягаар холбогдон нууц үгний блокоо гаргуулах боломжтой.
Мөн өөрийн бичиг баримттайгаа манай банкны дурын салбарт хандаж болно. Мөн харилцагч та "Нууц үгийн блок гаргах" гэсэн товч дээр дарж хувийн мэдээллээ оруулан бүртгэлтэй и-мэйлд тань идэвхжүүлэх код илгээгдэнэ. Уг кодыг идэвхжүүлэх код хэсэгт оруулж блокоо гаргах боломжтой.