Ямар тохиолдолд маргаантай гүйлгээний хүсэлт хүлээн авдаг вэ?
- Дансны дугаар андуурсан, давхар, илүү, дутуу дүнгээр шилжүүлсэн
- ПОС терминал дээр давхар, илүү, дутуу дүнгээр гүйлгээ хийсэн
- АТМ-ээс мөнгө гараагүй, илүү, дутуу гарсан
- Олон улсын сайтаас худалдан авалт хийгээгүй боловч данснаас мөнгө хасагдсан
- Гадаадын АТМ, ПОС терминал дээр давхар, илүү, дутуу дүнгээр гүйлгээ хийсэн
Маргаантай гүйлгээний хүсэлт хэрхэн шийдвэрлэгддэг вэ?
Маргаантай гүйлгээний хүсэлт хүлээн авах хугацаа
№ | Сүлжээ суваг | АТМ | Мерчант | Цахим банк |
---|---|---|---|---|
1 | ХХБ-ны сүлжээ | 30 хоног | 30 хоног | 30 хоног |
2 | Банк хоорондын сүлжээ | 60 хоног | 60 хоног | 60 хоног |
3 | Олон улсын сүлжээ | 120 хоног | 75-120 хоног | - |
Маргаантай гүйлгээний хүсэлт хүлээн авах суваг
Хувь хүн
- 1800-1977 дугаарт холбогдон хүсэлт бүртгүүлэх
- [email protected] хаягт банканд бүртгэлтэй имейл хаягаас хүсэлт илгээх
- Өөрт ойр байрлах салбарт хандан хүсэлт гаргах
- TDBO аппликейшинаар нэвтрэн Үйлчилгээ->Хүсэлтийн жагсаалт->Маргаантай гүйлгээний хүсэлт цэсээр хүсэлт илгээх
Байгууллага
- 1800-1977 дугаарт холбогдон хүсэлт бүртгүүлэх
- Албан бичиг, гүйлгээний баримт болон холбогдох баримтыг эх хувиар нь салбар өгч хүсэлт гаргах
- [email protected] хаягт албан бичиг, гүйлгээний баримт болон холбогдох баримтыг эх хувиар хавсаргаж хүсэлт илгээх
Та өөр банкны харилцагч бол карт гаргагч банк эсвэл өөрийн данс байршиж буй банкандаа хандан хүсэлтээ бүртгүүлээрэй.